Online- loeng salongiomanikele ja kollektiivile, kes soovivad tõsta oma salongi taset.
Alates tervitusest ja suhtlusest kuni jookide serveerimise ning teenindaja
välimuseni – iga detail loeb.
Eetika, maitsekus ja tähelepanu pööramine pisidetailidele, mis muudavad
teenuse kogemuseks, millest kliendid räägivad.
Eesmärk: Teeninduse ja esteetilise kultuuri loomine, atmosfääri hoidmine.
• Miks esteetika on oluline mitte ainult interjööris, vaid ka käitumises;
• Omanik saab ilusalongi atmosfääri tunnetada ja juhtida;
• Ilusalongi energia: kes seda loob;
• Uuringud ja vigade analüüs, näited
Kestus: ~60min
• Esimene minut: kuidas klienti vastu võtta;
• Suhtlemine ja tähelepanu pisiasjadele;
• Teenindaja välimus ja töökoha korrashoid;
• Atmosfäär kliendi silmade läbi: lõhnad, kõnetoon, energia;
• Uuringud: „kõik on ilus, aga miski on ikkagi valesti“;
Kestus: 60min
• Ühine atmosfääri hoidmine: muusika, kujundus, detailid;
• Traditsioonide loomine: sünnipäevade tähistamine, väikesed rutiinid meeskonnale ja klientidele;
• Ühine töö foto- ja videomaterjalide loomisel sotsiaalmeedia jaoks;
• Ideede jagamine kollektiivis- ühine chat, koosolekud
Kestus: 60min